Artykuły

Jakie wybrać zajęcia w klubie fitness?

Wybierając się do fitness klubu po raz pierwszy stajemy przed poważnym wyborem - które zajęcia wybrać, aby spełniły nasze oczekiwania i były dla nas odpowiednie.

Do wyboru w klubie fitness mamy zajęcia wzmacniające, kardio, zajęcia mentalne, prozdrowotne i wiele innych.

Czym charakteryzują się poszczególne grupy?

Zajęcia wzmacniające spalają tkankę tłuszczową, a także wzmacniają mięśnie i rzeźbią poszczególne partie mięśniowe. Oczywiście grupa

mięśni , która jest kształtowana, informują nazwy zajęć. I tak Step & Shape wzmacnia całe ciało i poprawia kondycję, BUP skupiają się

na nogach, pośladkach i brzuchu. Power pump to zajęcia z wykorzystaniem sztangi i muzyki, na nich nie tylko spalasz tkankę

tłuszczową, ale również poprawiasz wydolność organizmu.

Zajęcia mentalne cieszą się bardzo dużą popularnością w klubach fitness. Przede wszystkim kładą nacisk na uruchamianie mięsni dna

miednicy, przykręgosłupowych, mięśni a poprzecznego brzucha, sprawiającego, że nasz brzuch jest płaski. Zajęcia te prostują sylwetkę i

uczą równowagi. Kompendium wiedzy o zdrowym ciele są zajęcia Pilates. Inne zajęcia z tej grupy to Pilates Piłki, Zdrowy Kręgosłup,

Brzuch & Stretching.

Zajęcia prozdrowotne to zajęcia, które w ostatnim czasie szturmem wdzierają się do fitness klubów. Prowadzone są dla różnych grup –

seniorów, kobiet w ciąży i po ciąży, którym marzy się powrót do szczupłej sylwetki.

W klubach fitness można znaleźć również zajęcia z klasycznego aerobiku, zwane Płaski Brzuch lub Spalanie & Brzuch, w którym

króluje różnorodna choreografia. Na zajęciach aerobiku ćwiczymy w umiarkowanym tempie, czyli na 65-75 procent maksymalnego

tętna. Właśnie w takim zakresie organizm najsprawniej spala tkankę tłuszczową. A przy okazji poprawiamy koordynację ruchową.

Odmiany aerobiku, które możemy znaleźć w fitness klubach dance - salsa dance, funky dance, fatburning, hi-lo, step.

Jeżeli chodzimy na fitness trzy razy w tygodniu, to raz powinniśmy iść na zajęcia wzmacniające, raz na choreograficzne i raz

na rozciągające. Ciało nie zaadaptuje się tak szybko do wysiłku, a przy okazji się nie znudzimy.

* źródło- Fit.pl


Kontakt
Guarana Fitness
Klaudia Ostrowska
ul. Dmowskiego 2
16-400 Suwałki
Godziny otwarcia
Pon., Śr., Pt. - 16:30 - 22:00
Wt., Cz. - 15:30 - 22:00
Telefon / e-mail
tel.:
kom.: 501 674 545
e-mail: kontakt@guaranafitness.pl

Masz pytania? Napisz do nas :-)